Els delegats de Pastoral dels CSFA Mallorca i de Mater hem participat en les Jornades de Pastoral 2018 que anualment organitza Escola Catòlica.
Enguany, sota el lema “Fet a casa”, l’encontre s’ha centrat en crear canals per fomentar una educació integral i enfortir la relació cooperativa escola-famílies. La finalitat és que el projecte educatiu evangelitzador sigui el resultat de la unió de forces i estratègies dels dos entorns més importants dels infants: la llar i el col·legi.
Per altra banda, en aquesta jornada formativa també s’ha tractat la importància de tenir present la cura de la Creació en la tasca pastoral. Educar en la protecció i valoració del medi ambient és clau per a que l’alumnat d’avui incorpori entre els seus valors fonamentals una actitud conscient i d’ecologia integral per aturar la progressiva degradació del nostre entorn natural.