PROFESSORAT DE NOVA INCORPORACIÓ

CSFAMANACOR, MURO, Noticias home, PALMA, SA POBLA, SON SERVERA

Dintre del Pla de formació dels mestres de nova incorporació, amb el professorat de Mallorca hem celebrat la jornada d’enguany, centrada en la identitat i el caràcter propi dels CSFA.

Aquest és un pla de tres anys, centrat en elements fonamentals del nostre projecte educatiu. Els altres dos blocs de formació són:

  • El missatge de Francesc dAssís en el món educatiu d’avui: sobrietat, cura de la Creació i fraternitat universal.
  • Història i desenvolupament de la Congregació titular i de les seves institucions: Mater, CSFA i MISOL

La jornada s’ha dut a terme a Pina, a la casa fundacional de la Congregació, les Franciscanes Filles de la Misericòrdia. Tots hem gaudit d’un ambient distès amb el que hem fet palès el lema d’enguany: Junts construïm CSFA.