Després de dos cursos complicats, dos anys fora poder fer cap excursió… avui hem tornat al mateix lloc on vàrem realitzar la darrera sortida abans del confinament. Hem pujat a l’autocar molt contents i eufòrics per gaudir d’un gran dia a la Granja Escola es Molí d’en Joan Bea. Hem gaudit d’un dia fantàstic i de les moltes activitats que … Read More

